lunes, 28 de septiembre de 2009

Adelantado 4 - 1 Eurodis

Si en el fútbol profesional se le llama virus Fifa cuando sus jugadores van con su selección y no rinden en sus clubes, en nuestro equipo, este domingo pasó algo parecido, hubo virus Bellreguart. No hay escusas, a principio de temporada se hizo un compromiso y a este paso lo vamos a pasar muy mal, menos mal que sigue habiendo gente seria en el equipo y por lo menos fuimos los justos a jugar y por todos ellos vale la pena levantarse cada domingo independientemente de lo que se haya hecho la noche anterior.

El partido, la verdad se puso muy en contra cuando en el primer minuto, un despiste de la defensa y el portero propició que el equipo local se adelantara y que más tarde continuó con el segundo. El Eurodis lo intentó e incluso dispuso de una pena máxima con el uno a cero, pero el portero estubo más acertado. Al descanso con 2-0

La segunda parte el Eurodis se lanzó al ataque a pesar de la diferencia y con continuas llegadas que apunto se estubo de conseguirlo pero después de dos largeros y unas cuantas ocasiones, no hubo forma de marcar hasta que a falta de 5 minutos Carlos de jugada personal batió al guardameta local, pero una acción (a mi entender) de poca clase por parte del Adelantado cuando en una falta y con un compañero en el suelo y jugadores del Eurodis interesándose por el, un jugador local golpea el balón aprobechando que el portero también estaba fuera de la portería sentenciaba el partido, aunque a falta de pocos segundos y ante la desesperación subía el cuarto para los locales.

En fin, poco más que decir. Sólo decirles al equipo contrario que la victoria fue justa pero que esto son peñas y es un poco lamentable que se saque una falta teniendo un compañero en el suelo.

11 comentarios:

el ojo que todo lo ve dijo...

Aço es veia vindre!! El sopar del divendres mos va pasar factura (jo tambe me vuic incluir) ja que en el soparet eixe tots vam apretar mes del conter. Pastoret l'home el vaig vore en un estat de embriaguez mai vist en ell. A mes a mes el disapte tambe van eixir mes membres del eurodis a bellreguard a continuar la festa i despues no es van alçar a jugar, i sols puc dir una cosa "aixo no es aixina xiquets".

Anónimo dijo...

pues ens kedarem tots els disaptes a casa per a jugar un partit de "penyes" el diumenge...

pero si no ho feem en el amater del primer any...

adrian dijo...

si jue en una peña i no en un amateur es pa no estar lligat tots els diumenges,este diumenge no vaj nar no perque no em poguera alsar xq carlos i jo vam fer el matex el disbte sino x diferentes compromisos familiars que no venen al cas,esta clar que nia que tindre un compromis(jo el primer,que per unes coses i atres soles e juat 1 partit)xo crec que comensar a rajar de si six o no six,si sapreta o no sapreta..no siga ara lo correcte..cada u sap lo q fa i si narem tts clar que estariem ai dal,xo si nem axina molts components no juarien..i no crec que exe siga el espiritu desta peña n??

en cuant a la falta de compromis si que tenim que cambiar un poc..jo el primer!!
no patiu q acabem de comensar!

Anónimo dijo...

xiquets no s'anfadeu que aço son penyes,el que vuiga mamarse el disabte...... etç,que ho faça i ja está no hi ha mes que dir...1 abraç a tots els components de la penya

Fer dijo...

Jaja, mira que m'agrà esta penya, sou uns picats, el problema no es que uno se puga mamar el dissabte, sino, que no se vinga el diumenge. Tota la vida s'ha eixit el dissabte i el diumenge a juar per a cremar un poquet tot el alcohol.

Aixina que no seu preneu a mal perque en esta penya el que més es valora són els amics, el passaro bé y després si se pot guanyar, millor que millor, que com digueu, som una penya, pero d'amics.

Bé, havore si ara queda clar, la paraula que vaig possar era "compromis" que no vol dir "obligasió" perque quant uno fa una cosa i li agrada i seu passa molt bé, el que vol és que els demés també disfruten d'eixe moment, per tant, no es critica per no vindre a jugar, sino que sap mal per els que no venen perque el matí del diumenge es per a fer l'esmorçaret, el euret guanyaor i la tercià.

Vinga aquest dissabte festival i el diumenge "este" a descançar perque no es juga. Pero a l'altra setmana vos vull vore més forts que mai i em dona igual si encara se porte "algo" d'alcohol damunt.

Fer dijo...

Post Data: Les faltes les ha fet el secretari que tinc açí, mare de deu.

Anónimo dijo...

si si el secretari... jejeje

el ojo que todo lo ve dijo...

En nungun moment e vuigut fer bulla ni res per el estil, primera i principal perque jo tambe soc membre d'aquest equip, que com molt be eu dit som tots amics. Lo unic que e vuigut fer entendre es, que no pot ser que anem a jugar els partits en 11 justets, ja que a ningu li agrada matinar despres de estar tota la setmana treballant, i que si molts ferem igual mes d'un dumenge en seriem 8 ó 9 per a jugar. Jo no demane compromis, pero si un poc de orgull i amor propi i mireu un poc mes per els vostres compañers!!
Bueno ens vegem el dumenge dia 11 amb mes ganes que mai e intentar guañar i deixar esta mala ratxa de resultats que arrastem.
Anim eurodis!!

Anónimo dijo...

el eurodis esta en champions?,es que tengo entradas para la final jajaja ,este proximo domingo ire.Juanito cisne

Eurodista dijo...

Pero quien es Juanito Cisne? Debe de ser alguien del "Cisne", donde algunos componentes del eurodis estuvimos alli en una cena,y se ve que el Juanito se acuerda de nosotros, jejejejeje

aficionado dijo...

E anat varies voltes a vorevos jugar i em pareix que teniu un molt bon equipet. Teniu gent jove que li done molt de aire a este equip!! Tambe comentar que el vostre davanter, crec que li diuen "garci", el vec un poc baix de forma i no esta en molt bones condicions fisiques per a poder jugar a futbol. Sincerament el unic punt debil crec que pugau tindre es eixe............

 

Copyright 2007 ID Media Inc, All Right Reserved. Crafted by Nurudin Jauhari