lunes, 21 de septiembre de 2009

Eurodis 0 - 1 Lloberos

Bueno, vino uno de los clásicos partidos de segunda y como en los últimos años, el Eurodis no tubo fortuna, pero esta vez se plantó cara a uno de los mejores equipos de esta liga.

El partido lo hubiese podido ganar cualquiera de los dos conjuntos por contínuas ocasiones, aunque fué en un corner cuando un rechaze queda perfecto para que un llobero empujase el balón al fondo de la red.

Semana que viene, otro clásico, esta vez contra el Adelantado, que seguro va a tener espectáculo y buen juego por parte de ambos equipos.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

El garci ja no es el que era. Ultimament no esta al nivel que tots esperem. A mes a mes este diumenge estava fisicament fet pols, segurament deuria de ser perque el divendres va ixir de festa a beniarjo, cosa que puc afirmar perque jo mateix el vaig vore.

samba dijo...

Aquest diumenge no podem tornar a repetir els errors d'aquesta setmana si volem guañar i aspirar al titol de lliga. Esperem que Jesuset i Pablito respeten al equip y que no ixquen de festa aquest fin de setmana, ja que el diumenge venen a jugar tot"mamats" i en ves de ajudar al equip, son un carrec, i aixina no fem res, xiquetsssss.....

Anónimo dijo...

M'agradaria saber si per anar al sopar es precis ser jugador de la penya Eurodis Rafelcofer, ja que estic molt interesat en anar al sopar del divendres...
Gracies y salutacions

Anónimo dijo...

per a anar al sopar del eurodis, sols es tindre una viculacio en la penya, ja que per al menys, saber qui eres... pero no fem males cares a ningu, a no ser que sigues Castello... jejejej es broma...!!!!

Fer dijo...

Per anar al sopar, domes cal avisar-me, el dijous reserve. Auuu

 

Copyright 2007 ID Media Inc, All Right Reserved. Crafted by Nurudin Jauhari